Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av Trillingmamman - 3 juni 2010 18:44

Morgonens besök på MVC visade inte så strålande resultat vad beträffar mitt järnvärde. Allt annat var bra men just mitt järnvärde var vad dom kallade katastrofalt. En bra bit under hundra. Det innebär att jag måste gå till laboratorium i morgon och ta en del prover som i sin tur visar om jag behöver injektionssprutor. Tabletterna verkar uppenbarligen inte fungera. Och äter gör jag.

Har i och för sig haft dåliga värden under alla mina graviditeter utan att det har behövts tester eller något extra. Men denna gång var det väldigt lågt vilket naturligtvis får dem på MVC att reagera.


Själv tycker jag att jag mår toppen. Visst är man trött ibland men inte så trött som jag tydligen borde vara med mina dåliga värden. Och någon känsla av att vara svimfärdig har jag definitivt inte. Men visst är det bra att dom kollar extra noga. Det ska man vara tacksam för och givetvis är jag det. Allt kommer gå bra.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards