Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Trillingmamman - 4 juni 2010 18:37

Idag blev jag tömd på blod för att se hur mycket jag har i järnförrådet. Förmodligen ingenting för efter fyra rör så kände jag faktiskt av lite. Energin åkte rätt ut. Och jag har varit trött hela dagen. Har inga som helst krafter kvar. Men ska ta mig ett varmt bad ikväll samt njuta av spikmattan som nu mer är något jag längtar till varje kväll.


I morgon så väntas den efterlängtade marknaden i Gnesta med min bästa vän Mia och en del av hennes barn. Vad jag längtar! Och vädret hoppas jag håller i. Kanske man hittar något bland allt, hoppas det i alla fall. Inte för att jag har något speciellt att leta efter så men min sambo Thomas tyckte jag skulle hålla utkik efter ett våffeljärn till. En räcker inte i vårat hem.


Nu är vi en mer här hemma och det är fullt hus eftersom min sambos son är med oss. Ganska mysigt ändå med liv och rörelse fast jag är trött. Man saknar dem när det är tyst även om tystnaden också kan vara en ljuv stund. Ikväll kommer jag att njuta av det för jag vet att i morgon kommer det bli en dag med mycket håll i gång.


Rensade lite bland mina mappar på jobbet och hittade en gammal bild på Gabriel när han duschar. Tycker bilden är så fin på något sätt. Min hobby är ju att fotografera och jag önskar bli bättre på det. Håller mycket på i Photoshop dessutom men nu mera blir det endast på jobbet. Programmet är för dyrt för att jag ska ha det hemma men visst kan man önska sig.


  


Nu är det snart dags att lägga dom små liven och jag själv ska ta min egentid.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards