Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Trillingmamman - 8 juni 2010 09:22

Idag är det en speciell dag. Inte för mig men för min mamma. Hon fyller år. Inte jämt men det är fortfarande hennes dag.

Och jag vet att hon läser min blogg så därför tänkte jag skänka en tanke till henne även om jag kommer att höra av mig utöver detta givetvis. Men en fin tanke och vackra ord som man aldrig annars säger till henne vill jag nu passa på att framföra.


Mamma, jag har dig mycket att tacka för att jag är den jag är. Du dömer mig inte utan jag har fått växa upp och bli en egen individ, lärt mig av mina egna misstag med kloka råd på vägen från dig, inga kommentarer för att jag har gjort val som kanske inte faller alla i smaken och du har varit till stor hjälp och stöd för mig och barnen. Tack för att du finns, förstår och är här med oss.


Vi vill önska dig mamma/mormor en fantastisk födelsedag. Hoppas att den bjuder på många trevligheter. För det är du värd!

GRATTIS MAMMA på DIN dag, önskar familjen Silverlantz/Karlsson.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards