Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Trillingmamman - 9 juni 2010 14:15

Finns lite saker som hänger i luften som måste tas tag i och det är bröllopsklänningen bland annat. Har hittat en som jag tycker om men problemet är mitt tillstånd som försvårar det lite. Kommer ju att vara i slutet och det finns inte så mycket att välja mellan. Men som sagt jag har hittat en och jag väntar på svar. Har gett mina mått och vi får se om det finns möjlighet att fixa den så snabbt. Är lite sent ute jag vet, men det löser sig. Är optimistisk av mig.

Finns det någon som har annat tips på någon affär eller sida man kan hitta klänningar så skriv gärna till mig.


Ringar har vi också hittat och det var bara 3-5 leveransdagar så det kommer vi att beställa nu i veckan. Trodde det skulle ta längre tid men det beror väl på vilka man beställer också. Vi har hittat ovanliga som vi tycker om vilket är viktigast för oss.


Ett annat problem är skor. Hur kan man hitta fina skor till svullna, breda gravidfötter? Och smalare lär dem knappast bli heller.


Sen finns det mer saker som hänger över en men som jag får ta itu med vart eftersom lite. Nu är det dessa saker som måste fungera först. Har också nu bestämt mig för att anmäla mig till ett lopp i höst. Skulle egentligen inte anmäla mig förrän jag fött barnet och för att se om det blivit komplikationer efter. Men eftersom loppet är populärt och det finns ett max antal deltagare på 5000 personer så måste jag nog anmäla mig ändå. Det är ingen blodig summa om det skulle vara så att jag absolut inte kan delta.

Men och andra sidan så är jag ju anmäld till Broloppet i helgen men kan inte delta och det kostade det med. Tror inte jag får delta med min mage. Men jag får åka med ner och titta. Så till helgen bär det alltså av till Malmö. Och med den bilen dessutom. Thomas står i garaget nu och skall byta generatorn så vi får hålla tummarna lite på att det går vägen. Annars kan det bli tight även om det löser sig det med i slutändan. Då kanske inte vi kan följa med bara.


Fick ett mycket bra tips av en tjej om en sida där man kan redigera foton i. Är jättenöjd med den sidan och tänkte varmt rekommendera den till de som tycker om att redigera foton. Snabbt, enkelt och snyggt. TACK för tipset! Lägger upp en bild som är redigerad i programmet. Sidan heter www.picnik.com och är gratis.


  



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva



Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards