Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Trillingmamman - 10 juni 2010 09:15

Till helgen så kommer vi att åka bort och det kommer inte bli något bloggande för min del. Tar en mini bilsemester till Malmö för att se min sambo Thomas springa Broloppet. Hoppas det blir sol så man kan njuta lite av det vackra vädret. Tar med mig kameran och passar på att fota så mycket jag kan också. Och varför inte en god bok.

Skulle ha sprungit själv men eftersom jag blev med barn så ändrades planerna och jag blev åskådare i stället. Kommer nog bli grymt avundsjuk. Men jag har Tjurruset att se fram mot i höst. Hoppas bara det inte blir komplikationer som gör att jag inte kan delta.


     


Vill önska alla en trevlig helg och tack så hjärtligt för era inlägg.





Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards