Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 11 juni 2010

På väg nu.....

Av Trillingmamman - 11 juni 2010 11:15

När detta kommer till bloggen så sitter jag redan i bilen på väg till Malmö. Om inget annat inträffar förstås... bilen kanske går sönder igen. Generatorn är nu bytt och vi får hoppas att gamla Märta håller alla milen. Skillnad blev det må jag säga jämfört med den gamla. Så problemet med generatorn har nog funnits sen bilen köptes in.


Tycker det är bra att man kan skriva framtida inlägg. Denna funktion använder jag mig av när jag har skrivit om trillingarna bland annat och deras personligheter. För det handlade inte om en speciell dag eller så och då fann jag det lättare att skriva inlägg en kväll och sen portionera ut inläggen på olika dagar. Ibland har man inte alltid tiden och vissa dagar så blir det fler inlägg eftersom det händer saker som gör att skrivklådan träder in.


Samtal från MVC fick jag igår och mina värden från proverna var ju inte så strålande. Mitt blodvärde låg på 90 och är på tok för lågt. Läkaren skall kopplas in för vidare utredning över vad som skall stoppas i mig. Men jag måste ju säga att jag ändå mår bra trots att mina värden säger att jag ska må skit. Vilket jag inte gör. Visst är jag trött men det kan man vara som icke gravid också. Inte alltid man vaknar som prinsessan på ärten inte.


Om solen strålar hela helgen så kommer jag vara på glatt humör. Och det hoppas jag också. Full rapport kommer när jag åter är hemma. Skriver nog tidigast måndag eftersom det blir hemkomst sent på söndag kväll.

Många bilder tänker jag ta.


Må så gott alla och ha en riktigt, riktigt trevlig helg!




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
Mirka

Mirka

11 juni 2010 12:40

Hoppas att ni får en riktigt trevlig barnledig helg i Malmö....och utan regn vore ju att föredra:-) Håller tummarna för att gamla Märta (våra bilar har alltid hetat Bettan*S*)inte börjar strula;-)
Jobbigt med så låga järn-värden....ät mycket jordgubbar mm!
Kramar

http://www.tiobarnsmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards