Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Trillingmamman - 24 juni 2010 21:47

... blev till Eskilstuna och Parken Zoo. Först blev det vad i poolen eftersom vädret var så underbart. Sen gick vi en tur inne i parken och kollade på alla djuren. Behöver jag säga om barnen hade kul eller inte? De hade ögon stora som tefat och det var trötta, glada killar som satte sig i bilen efteråt kan jag tala om.

Självklart tog jag med kameran och fotade lite.


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  


  



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 24 juni 2010 09:36

Vet ni vad, bröllopsklänningen har kommit nu på morgonen och den satt perfekt. Vet inte om jag lägger upp bilder än.... kanske, vi får se. Inte just nu i alla fall.

För idag väntas sol, glatt humör och utflykt med barnen givetvis. Och jag känner mig så glad idag då det verkligen har varit mycket positivt de senaste dagarna. Och mer solbränna till blek vinterhy.


Nu ska jag packa matsäck för dagen. Killarna leker med sina nya saker och de verkligen, verkligen älskar det. Kameran ska med idag i alla fall och den här gången ska jag inte glömma den.


Tack alla för era inlägg!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards