Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Trillingmamman - 29 juni 2010 19:44

Jag får säkert en hel del skit för detta inlägg men jag känner verkligen att jag måste få skriva.


Mycket skit har jag har fått utstå den senaste tid genom smutskastning på min facebook, mail och telefon. Detta gör mig rent ut sagt förbannad. Falska anklagelser riktat mot mig, sabotage, hot mot min familj och all detta skit börjar få ett tak för till och med vad jag tolererar.

Jag ska inte behöva känna oro för oss varje gång vi kliver utanför dörren att något ska hända mig eller min familj. Det har hänt en rad otäcka och oroväckande saker både mot oss på senaste tiden, märkligt sammanträffande. Det har gått för långt nu!


Hade jag så som anklagelserna sades rövat bort ett barn så hade polisen, myndigheterna eller sociala myndigheterna knackat dörr för länge sedan hos oss. De vet var vi bor och vi har knappast gömt oss den senaste månaden. Ingen av desa myndigheter har kontaktat oss. Inga telefonsamtal, mail eller dörrknackningar.


Jag hoppas innerligt att detta får ett slut snart.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards