Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Trillingmamman - 15 juli 2010 08:06

Tack gode gud att det var svalt i natt. Sov i hängmattan då det inte klibbar lika mycket som om man skulle ligga i sängen. Luften i lägenheten finns inte trots att det är korsdrag överallt. Men i natt så var det kallare luft som strömmade in vilket gjorde det behagligt att sova. Och om jag sov gott, ja verkligen.

Mår mycket bättre idag även om det inte är helt hundra. Något är på gång i kroppen helt klart. Men jag är inte lika hängig som jag var igår och i förrigår. Så jag ser det som bättre.


Torsdag idag och det är den 15 juli. Idag fyller min lillebror år. Ska ringa och gratulera honom. Fem dagar kvar tills det är dags, eller ska man säga fyra eftersom det är på dagen den 20:e som det blir. Kan bli på morgonen också. Inskrivning på måndag men jag kommer hem senare på dagen och kommer definitivt att uppdatera bloggen för att sedan göra ett uppehåll på ett par dagar innan jag berättar nyheten här med kort. Så måndag den 19:e blir sista innan barnet kommer, spännande.


Igår var det första gången jag kände att det var snart dags. Innan har man inte hunnit tänka så mycket på det eftersom det har varit fullt upp med annat. Men igår satt både jag och Thomas på kvällen efter det att barnen hade somnat och diskuterade att det faktiskt kommer ett nytt liv till oss om ett par dagar. Då förstod vi nog båda två att det är verklighet och det ganska så snart.


Framför oss väntar också inte bara nytt barn utan andra utmaningar som kommer att komma löpande på bloggen. Här näst blir dopet för alla barn och det redan i augusti. Och inför det så skall det ordnas med inbjudningar till alla också.

En sak i taget.


Eftersom jag mår så mycket bättre idag så skall jag försöka mig på lite shopping, packa väskan till BB med kläder och böcker och lite annat. På återseende.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards