Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av Trillingmamman - 23 juli 2010 11:08

Först och främst så vill jag säga TACK för alla era inlägg med gratulationer och lyckoönskningar. Blev oerhört glad och berörd av det.


Tack även Mia min underbara vän som gjorde inlägget åt mig medan jag var på sjukhuset. Blev tårögd av att läsa det du skrivit.


Vill också kort skriva om det hela och berätta att allt gick jättebra redan från start. Inga komplikationer alls. Känns jättebra att redan vara hemma och försöka komma tillbaka i vardagen även om man känner sig lite "överkörd" efter ett kejsarsnitt.

Här kommer lite bilder från tisdagen då Julie kom till världen.


  


Här på väg in och klockan är strax före halv nio på morgonen.


  


Ombytt och redo för att komma in till operationen.


  


En nervös Thomas tror jag.


  


Efter en halvtimme på operation så var hon ute.


     


Thomas håller i henne för första gången.


  


Julie i närbild. Hann inte se så mycket när jag låg där men fick se henne mera på uppvaket.


  


Tillbaka på rummet och man känner sig allt annat än fräsch. Men fick ställa upp på kort ändå.


  


Julie igen utan mössa denna gång och ett par timmar senare.


  


Här är vi hemma och dessutom nybadad.


  


Syskonen vill klämma, känna och klappa på Julie.


  


En stor tjej blev det. Född på tisdagen den 20 juli kl 12.54 Vägde 4048g och var 51 cm lång.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards