Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 augusti 2010

Av Trillingmamman - 2 augusti 2010 10:46

Tänkte lägga upp lite bilder från dopet vi var på i lördags. Sen fick jag hem min dotter i söndags med och hon kom med en present till mig. En groda som blir till prins och sen växer i ett glas med vatten. Vad go hon är min prinsessa.


För övrigt idag så blir det en lugn dag tänkte jag. Kanske baka lite och röja i parken. Känner mig lite hängig och hoppas att jag inte är på väg och bli sjuk. Ingen fara än så länge, bara hängig.


Tack för era goa inlägg allihopa! Blir så varm av att läsa det ni skrivit. Här kommer lite bilder.


  


Gabriel mumsar på kaka.


  


Isac fick stora ögon av att springa omkring i den stora hallen på dopfikat.


  


Lucas, Isac och Alexander fann något intressant.


  


Röja var fantastiskt roligt tyckte alla barnen. Lyckades ta ett kort på dem.


  


De somnade gott på kvällen sen allihopa.


  


Min prinsessa Linn kom hem och jag passade på att ta kort på henne.


  


Här är presenten hon kom med. En groda som skulle lösas upp i vatten först.


  


Vattnet blev alldeles grönt och grumligt men skulle bytas ut efter ett par minuter.


  


Så här liten är prinsen än så länge. Vi får vänta i två dygn innan han växer för att se resultatet.


Nu ska jag ordna med fika innan gästerna kommer på besök. Sen vankas det lunch innan vi kan sätta igång med alla projekt.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva





Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards