Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 17 augusti 2010

Av Trillingmamman - 17 augusti 2010 20:37

Måste bara berätta att jag hittade bilder på Gabriel när han var nyfödd. Julie är otroligt lik honom, tycker i alla fall jag. Men jag ser henne mer än bara en bild på bloggen så det kanske inte går att avgöra på samma sätt. Men jag ville visa ändå.

Bilderna på Gabriel är lite gryniga för att de är tagna med mobilkamera med låg megapixel. Det var innan de här flashiga kamerorna kom.


  


  


Här kommer en bild på Julie. Dock är skärpan mycket bättre. Men dragen finns där ändå. Gabriel hade inte lika mycket hår och inte lika mörkt.


  


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Av Trillingmamman - 17 augusti 2010 17:52

Igår var det en fullspäckad dag med hämtande och lämnande på förskola. Sen tog vi en tur med pappa till husvagnen för att han skulle ställa upp den efter helgen då de hade den med sig ner till Småland. Barnen var mycket trötta men ändå väldigt snälla under hela dagen trots helgens dop och den långa resan hem.

Så jag passade på att ta med dem till McDonalds för lite måltid och åkande i rutchkanan som fanns där. Brydde mig inte om att människor tittade när jag plockade ut sju stycken barn och gick in för att beställa. De skötte sig utmärkt. Helt underbart!


Väl hemma så fick de fnatt efter badet och som vanligt hade jag kameran i högsta hugg och fotograferade de små. Här kommer lite bilder.


  


  


  


  


Ikväll har jag min syster Elin på besök och vi ska bara vara, titta på film, äta gott och umgås. Nåja, om en stund när tystnaden har lagt sig och alla barn sover så får vi den tiden. Först alla sysslor för kvällen, en del måsten och givetvis lite bloggande för min del.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards