Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Trillingmamman - 19 augusti 2010 20:54

... och backa på en bil på en parkering. Vad tittade jag med!! Trångt som en %¤#"&% var det och ratta runt med en Cheva van är inte det lättaste alla gånger. Och speciellt inte om bilen är skitliten och inte syns i backspegeln eller sidospeglarna ( hör ni hur jag skyller i från mig ).


Ingen kom dock till skada och våran bil fick ingen skråma. Men den andra stackaren fick en repa i lacken bak i kofångaren, som nu mera är av plast.


Han var dock förstående föraren i den andra bilen och det ordnade sig det hela. Men man känner sig oerhört dum när man gör en sådan grej. Det är jag som får skämmas den här gången. Första gången på 11 år som jag krockar.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 19 augusti 2010 11:17

Tack alla för era kommentarer i bloggen!


Har inte hunnit svara på allt men ni ska veta att jag uppskattar otroligt mycket av det ni skriver.


Befinner mig just nu i en månad med väldigt mycket aktiviteter, resor, födelsedagar, dop och allt möjligt. Därför har tiden inte riktigt funnits till att sitta i lugn och ro och besvara. Tänkte tala om att djuren på tälttaket är inte getingar utan flygmyror. Nog för att jag är en snabb fotograf men getingarna ville jag inte ens ha med på bild.


Den här morgonen började betydligt bättre och mitt humör är också åt det ljusare hållet. Idag blir det en intensiv dag med mycket att göra inför morgondagen så det kommer inte att bli mycket rast eller ro. Men om barnen är snälla och jag gladare så gör det allt mycket lättare.


Sitter med en kopp kaffe och tar min lilla paus. Bokade av BVC-tiden av olika anledningar eftersom det inte är en akut tid. Men hon är så go vår barnsköterska så hon kom hem till oss i stället. Och lilla Julie har nästan gått upp ett kilo och växt på längden till hela 56 cm.


Efter det att barnen har somnat ikväll så skall jag packa allt till morgondagens resa. Åker efter åtta i morgon bitti för att hämta upp Thomas och sen vidare till Göteborg. Kameran kommer jag givetvis att ta med och jag tänker fotografera massor som vanligt.


Tack mamma och pappa för att ni ställer upp och tar de tre små trollen! Mutor är tillåtet i helgen med reservation för lite mat. Tack för att ni finns, barnen avgudar er. Och vi med!


Nu måste jag ta tag i lunchen och förbereda lite. Sen skall jag hämta min dotter Linn och bonussonen. Efter det måste vi bege oss ut för att handla lite för ikväll blir det lite extra gott.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards