Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 september 2010

Av Trillingmamman - 3 september 2010 19:19

Hela veckan i stort sett så har grabbarna varit mer eller mindre förkylda. Och med det kommer det griniga humöret. Idag tog dom dock priset. Det har med andra ord varit en mindre rolig dag för mig. Men jag tog igen det på kvällen och gick en promenad på en timme för att rensa huvudet lite. Väl när jag kom hem så sov tre. Humöret är dock inte på topp direkt ändå. Upptäckte att den mat jag lagade innan jag gick ut var ämnat för kråkorna tydligen. Så den enda som åt av det var jag.


Tidigare i veckan så hade vi lite skoj och jag passade då på att ta lite bilder. Tänkte lägga ut en del för att bilderna blev så talande på något sätt. Hoppas i och med det att mitt humör blir bättre. Har dock något roligt att se fram mot i morgon.


  


  


  


  


  


  


  


Träningen idag gick som smort i alla fall. Tur var nog att det var andra muskelgrupper jag skulle träna för mina ben är inte och leka med idag. Kan knappt sätta mig ner, så mycket darrar det. Idag blev det axlarna som tränades samt triceps. Det känns det med just nu så jag hoppas att jag inte blir som en vandrande pinne i morgon som inte kan röra mig.


Som ni kanske har läst er till så är jag en grodfantast och samlare. Jag är inte fanatisk men tycker att det är roligt att köpa lite då och då. Och många gånger så får jag av andra med. I och med min 35-års dag så var min syster över och fikade tidigare i veckan. Hon hade en jättefin present med sig till mig.


  


Den klart unikaste linsburken. Nu kan ingen ta fel i familjen på vilken som är min. TACK Anna! Jag älskar den.


Nu ska jag försöka bita ihop. Ringa ett par samtal sen lägga mig. Den här dagen får sluta tidigt.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 3 september 2010 09:00

Eftersom jag har lagt ner hemsidan så har även en del bilder slutat visas i och med det. Så jag tänkte lägga ut en ny kategori som heter Trillingarna/Förlossning. Där kommer jag att lägga ut bilder från deras födelse. För er som är trogna så kommer detta inte bli något nytt. I den kategorin så kommer jag inte att lägga ut annat än just bilderna från förlossningen. Kategorin kommer också att skapas före innan jag hinner lägga ut materialet.


Kommer även att skapa en kategori för familjen där jag lägger ut bilder på oss en gång. Givetvis så byter jag ut dem vart efter åren går. I respekt för Thomas sons mamma så kommer jag inte att lägga ut bilder på deras gemensamma barn då hennes önskemål är att jag inte gör det. Men han är lika mycket familjemedlem hos oss ändå även om han inte nämns här. Och mycket i det vi gör så får han delta precis som de andra.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards