Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Trillingmamman - 7 september 2010 11:08

För vissa kommer dessa bilder inte att vara något nytt. Men för många nya besökare.

Hemsidan har jag som bekant lagt ner och skapat en ny kategori här på bloggen i stället som heter Trillingarna förlossning. Det är gjort så att det skall vara lätt att hitta för de som är nyfikna och vill se hur det gick till när trillingarna kom till världen. Många frågor har vi fått genom åren och det visar jag nu genom bilder för er. Ni är givetvis välkomna att fråga om det är något ni undrar över eller vill veta.


Alla bilder är inte nya men omgjorda eftersom jag i stort sett använder mig av programmet picnik för att redigera foton. Och för att det skall bli enhetligt med bloggen så har jag valt att följa samma tema.


Varsågoda. Här kommer bilderna.


                                 

Trillingarna föddes tisdagen den 3/3 2009. Alla tre förlöstes med planerat kejsarsnitt i graviditetsvecka 36. Pojkarna vägde lika mycket nästan, runt 2,5 kilo. Och de var runt 46 cm. Först ut var Lucas 09.01, sen Isac 09.02 och sist men inte minst Alexander 09.03


Isac var den som fick besöka neonatalen för fostervatten i lungorna. Men han fick återförenas med sina bröder redan nästa dag. Annars klarade de sig utmärkt med den vård vi fick på BB, Huddinge sjukhus. Efter nio dagar så fick vi alla åka hem.


Med detta vill jag säga TACK till all personal på Huddinge sjukhus också. Ni var kanon och stort stöd för oss i vårt stora ögonblick.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards