Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Copyright Sofia Westlund

Av Trillingmamman - 20 september 2010 17:46

Idag har det varit en mysig och trevlig dag då vi haft Sofia på besök med Baloo. Vi lunchade tillsammans och sen när barnen lekte så tog jag bilder i massor, egentligen hela 150 stycken ( systemkamera är bra ibland ). Efter det var det bara att sortera ut och redigera för bloggen. Vill låta bilderna tala sitt språk så här kommer dom. Tack Sofia! Underbara du...


                 

Sen kom Linn hem efter skolan i samband med att Sofia skulle åka för dagen. I helgen hade Linn varit med sin pappa och farmor i Tallinn. Och hon kom hem med den finaste presenten till mig. TACK! Den är helt enkelt underbar. Världens goaste Linn.


     

Det värmde i hela hjärtat. Är en samlare på grodor så denna får en plats i vårt nya hem. och den har jag inte i min samling heller.


Sen måste ni bara få se resultatet av Sofias och Gabriels teckning.


 


Ville egentligen skriva mer men jag är alldeles för skärrad för det. Det hände en sak vid middagstid, men jag klarar inte av att skriva om det nu. Därför blir detta inlägg kortare än vad jag hade tänkt mig även om jag har haft en underbar dag i övrigt. Vill inte förstöra detta inlägg så jag återkommer om vad som hände när jag klarar av att skriva om det.


Tack Sofia för en underbar dag. Alltid lika trevligt :-). Syns snart igen. Massor med kramar.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
Ingen bild

Sofia

21 september 2010 07:46

Älskade Eva. Tack själv för vitamininjektionen :)
Det är alltid lika underbart och stimulerande att sitta och prata med dig om allt mellan himmel och jord. Och att jag dessutom för överösa "mina" gurkor med kärlek, ja det är livskvalitet!
Copyright Sofia W är ju bara för bra. Jag kan inte sluta att le :)
Jättefina bilder, speciellt den på Gabriel och Baloo. Finns det en möjlighet att du kan mejla den till mig? Och fina underbara Linn. Hennes present måste vara den finaste och mest
passande(!) välkommenskylt som någonsin gjorts! Jag hoppas att det inte var något allvarligt som hände igår, men eftersom du är skärrad så var det nog det. Om du vill prata, ring mig! Du finns i mina tankar.. KRAM!

 
Ingen bild

Tove

22 september 2010 11:12

Fina bilder. Sofia är en riktig lektant ;-)

Jag gillar speciellt bilden på Gabriel och Baloo. Jag kommer ihåg när ni var på besök i H-E och hur rädd Gabriel var för Baloo i början men när han insåg vilken fantastiskt snäll hund hon är så började han sakta men säkert våga leka med henne. Nu verkar dom vara bästa kompisar :-)

Läste just om Alexander. Skönt att det gick bra!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards