Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Trillingmamman - 23 september 2010 16:04

Vi har en kreativ, busig liten man i familjen vid namn Gabriel. Och jag är inte ett dugg förvånad, bara arg på mig för att jag ännu inte har inhandlat lås till kylskåpet. Vi flyttar ju snart så det får bli på det nya stället. Tills dess så får man hålla antennerna på spänn och fasettögonen öppna i fortsättningen.


Ja vad har han gjort den lilla mannen!? Lika bra att låta bilden tala.


 

Ser ut som omelett va? Och varför just ägg? Att man inte lär sig att ställa dem högst upp i kylen när man har storhandlat. Mitt fel i vanlig ordning.... Den här gången dock så kunde jag inte låta bli att INTE fotografera. Det är inte första gången äggen åker på golvet kan jag tala om.


Gabriel din lilla busunge. Vet nog vad min mamma tänker i det här läget. Vad du än tänker mamma, säg det inte.


      


Mitt nystädade golv dessutom. Vad kul och städa två gånger. Får lite besök ikväll över middag vilket jag ser fram mot. Har haft mamma här som hjälpt mig med köket igen. Tack mamma för din hjälp!


Kvällshysterin är i full gång och det är dags att göra middag till ett gäng pirayor. Men jag var tvungen att andas lite med bloggen.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards