Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Trillingmamman - 27 september 2010 21:13

Dörrarna hemma har stått öppna för besök idag och det har varit en väl behövlig dos. TACK! Mamma, Ilse och sen Mia.

Har haft det mycket, mycket trevligt. Även om många kartonger är packade så är inte kameran det. Låter mina bilder tala ikväll. En underbar dag på alla sätt och en ordentlig dos av Mia. Lunch och middag och underbara ungar. Kunde inte ha blivit bättre. En lyckad dag helt enkelt.


De små sover sen länge och de somnade på stört efter dagens intryck och upplevelser. Och jag är inte så långt från att somna heller. Så trött. Så glad. Och det var länge sedan jag log så mycket.


             

En dag närmare flytten och en dag att minnas med min goda vän Mia. God natt alla, i morgon väntas en ny dag och nya doser.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 27 september 2010 09:11

Måndag idag och inte helt utan bus från vår alldeles egna Gabriel. Denna gång under ett telefonsamtal som jag var tvungen att ta. Då passade han på minsann, busungen min.


 

Vi är oskyldiga mamma........


 

.... men inte jag.


Ja salta pinnar över hela golvet. Bara att plocka upp och se glad ut.


Ja nu är det den sista måndagen i Vendelsö. Känns overkligt på något sätt. Kan inte riktigt fatta det än förrän vi verkligen är på plats. Ska bli spännande.

Idag står det packa på schemat vilket inte är så mycket kvar av. Det ser kalt ut i skåpen. Lådor överallt. Mindre än en vecka kvar. Även om det är overkligt så känns det. Dags att ta tag i saker nu medan de små sover och Gabriel tittar på film. Får hålla fasettögonen öppna eftersom bus står högt på hans lista just nu.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards