Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

På plats i Skövde

Av Trillingmamman - 4 oktober 2010 11:35

Ja nu är vi nere i Skövde och allt är på plats. Det har gått jättebra med allt, bara att packa upp nu. Har tagit bilder inomhus innan alla kartonger kom in och kommer att lägga upp dem senare i bloggen. Som ni förstår så finns det en hel del att göra för mig just nu.


Jag har så många att tacka som hjälpt till och fortfarande hjälper. NI har gjort det möjligt för oss att detta fungerade smidigt under flytthelgen. Och alla ni som har skrivit bland kommentarerna, underbart stöd.


TACK ALLA! Ni är fantastiska.


Kommer att återkomma snart med bilder och berättande. Är bara snabbt inne idag för att ni ska veta att allt gått bra.

Min stressmage har försvunnit och mitt humör är som det brukar nu. Känner mig otroligt glad i kropp och själ. Ja jag känner mig som Eva igen. Och jag stortrivs redan. Min och barnens upptäckarglädje ligger på topp. Och vi ska utforska vårt nya hem och dess omgivning med glädje.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
Mamma till tio

Mamma till tio

4 oktober 2010 12:25

Va skönt att allt gått bra !! Ha det så gott/Bettan

http://www.metrobloggem.se/Mamma10

 
Ingen bild

Marie

4 oktober 2010 12:51

Läser din blogg med stort intresse, nästan varje dag. Brukar dock inte skriva kommentarer. Nu kan jag dock inte låta bli med att önska Er ett stort lycka till med Ert nya liv!

 
tekkla

tekkla

4 oktober 2010 13:46

Väntar med spänning på bilderna

http://tekkla.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Tytti

4 oktober 2010 14:25

Oh gumman att ni har flyttat! Önskar er allt gott och lycka till med nya hemmet och staden!!!Kramar om i massor!!!

 
Elisabeth

Elisabeth

4 oktober 2010 15:33

Vad härligt att läsa att det känns så positivt :)

http://knytet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

sanna

4 oktober 2010 15:58

Hej!
Jag hittade din blogg ifrån Tiobarnsmamman Marika. Vill önska dig lycka till med flytten och ditt nya hem.
Kram Sanna

 
Lisa (sjubarnsmamma)

Lisa (sjubarnsmamma)

4 oktober 2010 20:49

Jag har inte kommenterat men jag har tänkt på dig iaf. Ska bli roligt att se bilderna.
Kram o ha en fortsatt fin kväll.

http://www.sjubarnsmamma.com

 
Ingen bild

Elinor

4 oktober 2010 21:19

Härligt tjejen att allt gått bra för dig! Tänker på er och tror att ni kommer att stortrivas.
Många kramar från Elinor

 
Ingen bild

Maria

4 oktober 2010 21:51

Hej!
Kul att allt går bra. Ska bli roligt att få se bilder på nya lyan!
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards