Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 16 oktober 2010

Bilder från hemmet - Entréplan

Av Trillingmamman - 16 oktober 2010 10:03

Här kommer lite bilder från vårt hem. Jag har valt att dela upp inläggen i olika plan, och jag börjar med entrén ( mittenplan ). Ännu har inte allt kommit på plats eller blivit klart så det blir säkerligen fler bilder framöver när hemmet sakta börjar ta sin form.


                


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
Mamma till tio

Mamma till tio

16 oktober 2010 11:52

Va fint ni har det !!! Har du fåglar ??? Ha en bra helg/Bettan

http://www.metrobloggem.se/Mamma10

Trillingmamman

16 oktober 2010 12:07

Tack Bettan!

Ja vi har fåglar, hela sju stycken i en hemmagjord bur som Thomas har gjort.

Sakta men säkert så kommer hemmet i sin rätta form.

Ha en alldelses underbar helg du med.


Kramar Eva

 
Sophie

Sophie

16 oktober 2010 14:47

hej!
en sån jättemysig blogg du har!
återkommer gärna hit!

http://www.mrssophie.blogg.se

Trillingmamman

16 oktober 2010 15:49

Hej Sophie!

Tack så hjärtligt!!

Önskar en underbar kväll till dig/er.

Kramar Eva

 
Lisa (sjubarnsmamma)

Lisa (sjubarnsmamma)

16 oktober 2010 21:14

Så mysigt det ser ut. Önskar er alla en fin helg.
Kramkram

http://www.sjubarnsmamma.com

 
Ingen bild

Ml

18 oktober 2010 10:21

Måste bara säga att jag gillar din blogg fattar inte hur ni fixar allt så bra, Du ger mig verkligen insperation när min dag har varit jobbig skickar lite på din blogg så får jag lite ny energi
Lycka till med nya huset det ser jätte mysigt ut!

 
Ingen bild

Ml

18 oktober 2010 10:22

kikar skulle det naturligtvis stå... inte skickar =/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards