Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 november 2010

Av Trillingmamman - 4 november 2010 19:52

Äntligen så är sista kartongen på plats. Nästan allt fick vi upp med undantag för en del som fick stuvas om och åter igen hamna i förrådet, sådant som aldrig används ( men ska sparas ändå ). Ni anar inte hur skönt det känns och slippa kartongerna. Nu kan man verkligen slappna av. Ja, vi fick mycket gjort idag.

Och vi slapp magsjuka. Alexander har inte kräkts något mer än det i bilen igår. De andra verkar också hur pigga som helst. Så skönt!


Gick igenom alla mina gamla kartonger och hittade så mycket som man inte sett på länge. Kära minnen helt enkelt, bland annat gamla fotografier, diplom, medaljer osv. Hittade också foton på Linn när hon inte var så gammal. Tänk vad tiden går, och nu har hon precis fyllt åtta.


  


Här är Linn ett par veckor gammal och ligger i famnen på Tina, en gammal arbetskamrat till mig från Alfa Laval.


  


Här ligger Linn hos moster Jenny som väntade barn. Det skiljer sig nämligen bara sex veckor mellan Linn och hennes kusin.


Hittade också en massa kort på mig när jag var liten. Måste först scanna in de innan jag gör något i picnik för att sedan lägga ut här. Men kul var det att titta på allt.


Och mina kära grodor har kommit upp med ( för er som inte vet så samlar jag och har gjort under många år ). Så det känns kärt att titta på mina saker igen som har legat undan i förrådet så länge.


Nu ska jag ta en välförtjänt vila ikväll. I morgon om vädret tillåter så ska jag ge mig på häcken där ute som behöver en ordentlig genomkörare.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards