Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 november 2010

Av Trillingmamman - 16 november 2010 20:40

Nu är bordet så gott som färdigt. Stolarna har också fått sig en omgång idag men står på tork fortfarande. Hyllan som skall stå i tvättrummet monteras i morgon. Inget mer arbete idag.


  


Riktigt fint med lack på. Känner mig supernöjd även om Thomas var med och hjälpte med det sista. Ska inte ta åt mig hela äran själv.


Idag har inte varit en lugn dag direkt men inte så mycket skrik, allt har bara gått i ett helt enkelt. En enarmad Thomas kan inte göra så mycket även om han anstränger sig. Det blev en lång väntan på operation för honom och i morgon får vi se om det blir av. Sen blir det en lång läkningsprocess på det med. Lider lite med honom faktiskt.


Så det blir nog sängen tidigt för min del. Som igår så känner jag mig riktigt, riktigt trött idag också. Och varför tvinga sig att vara vaken när man vet vad som väntar en i morgon. Slänga sig på soffan, titta lite på tv och sen sussa kudde. Och i morgon lite mera resultat.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards