Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Trillingmamman - 3 december 2010 21:08

Egentligen skulle jag skriva om något helt annat. Men mitt humör sviktar och orden kommer inte till sin rätt idag. Det jag vill ta upp måste tänkas igenom och skrivas väl. Och jag kommer absolut att återkomma om det väldigt snart. När jag får sitta i lugn och ro, ikväll blev inte en sådan kväll hur mycket jag än önskade det.


Blogga blir det i alla fall om än så kort. Thomas kom med en idé idag om att vi skulle ut och åka på fotosafari. Och jag tog en del bilder som jag vill visa.


  


Bilden togs på Billingen, högsta berget i Skövde.


  


Orört vinterlandskap på vägen ner för berget.


  


Mitt i centrum vid gångstigen hittade vi detta gäng som satt och trängdes om ytan i vattnet.


  


Vy från Asketorps gård.


  


Vi stannade till här för att se vad de hade för smått och gott i deras egna lilla affär.


  


En platta färska ägg. Ska bli intressant och smaka i morgon.


  


De sålde egengjord marmelad också. Intressanta smaker.... ska bli kul och testa.


  


En annan del av Asketorps gård. Kan säga att det luktade inte gott. Hönsskit luktar fan.


  


När vi kom hem så var den här lilla damen på strålande humör. Måste ha varit gröten som gjorde det.


  


Sen fick jag denna lilla etikett av min make som jag tänkte fästa på min jacka. Dessutom så är min jacka i samma färg vilket smälte in bra.


Ja nu är jag helt tom. Mina krafter är slut för tillfället. Har storstädat nu på kvällen också för vi får gäster i morgon. Vi ser fram mot att ni kommer Annica och Kjell-Ove!!


Kommer att återkomma med det inlägget jag egentligen skulle skriva. Med det vill jag avsluta min fredagkväll och önska er alla myspys denna kalla vinterafton.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards