Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Trillingmamman - 1 januari 2011 09:19

Ja det blev ett ganska lugnt firande igår. Vi hade de små barnen hemma och det var ingen idé att väcka dem för att titta på fyrverkerier. Edvin och Gabriel var med en liten stund och tittade. Kunde inte fotografera på grund av vädret. Det var blandat snö, tö och regn som kom med visst uppehåll. Beslöt då att hoppa över fotograferingen helt. Bilderna hade inte blivit bra ändå.

Sen märkligt nog, vilket fick mig att både skratta och undra, så avfyrades ingen raket i vårt område. Och då finns det ett antal hus. Inte en enda raket! Märkligt... för barnfamiljer finns det. Jag är så sjukt nyfiken om Skövdebostäder har raketförbud i detta område eller om det är "gatan som slocknar vid nyår". Det fick mig och skratta inombords för jag har inte varit med om det tidigare. Helt dött!


Fast nu har vi så många små att de ändå inte har behållning av allt raketskjutande än. Men när de blir större så!


Ja denna morgon är precis som alla andra egentligen. Ingen skillnad, bara att det är nytt år. Och barnen är precis som vanligt. Fast nog ligger många i sina sängar och sover fortfarande.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards