Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Trillingmamman - 2 januari 2011 12:44

Jag har ju länge tänkt att skriva en bok. Har nu smått påbörjat det projektet också. Material som jag har är sammanställt, ska läsa igenom allt ikväll när barnen har somnat. Sen är det "bara" att sätta igång. Är väl medveten om att arbetet kommer att ta ett tag. Och det är ju inte ens säkert att jag får boken publicerad. Marknaden är nog ganska hård och man måste vara realist.


Skriva ska jag i alla fall göra. Och får jag den inte publicerad genom att försöka tusen gånger så kan jag alltid blicka tillbaka och säga att "jag gjorde det". Det blir ändå ett minne för livet.


Hur som helst så är jag otroligt taggad till att börja sätta igång. Och ni får snällt vänta ett tag på resultatet.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards