Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

Vänner

Av Trillingmamman - 12 januari 2011 12:57

Ja förutom familj så är vänner det värdefullaste man kan ha också. Igår fick jag ett brev på posten, till mig. Postat från Mia , en vän till mig sen många år tillbaka. Där vänskapen har vuxit sig starkare från år till år. Ett brev innehållande ett fint smycke.


  


Handgjort med två ringar med alla mina barns namn på. Det berörde mig mycket och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna när jag såg det. Detta smycket kommer att betyda mycket för mig.


Tack Mia för den fina presenten! Tack för att du är den fina vän du är. Du är och kommer betyda mycket för mig och familjen. En vänskap som kommer att vårdas ömt. Ett varmt tack till er alla! Love you all!




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva



 
 
Zebbes mamma

Zebbes mamma

12 januari 2011 13:11

Du är så värd den... kramar i massor och tack för att du finns i mitt liv också..

// Mia

http://www.zebbeskamp.bloggplatsen.se

Trillingmamman

12 januari 2011 13:14

Tack själv!!

Den sitter så fint runt min hals :-). Tittar på den just nu :-).

Ha en underbar kväll goaste Mia!

Kramar till tusen

 
Ingen bild

Marianne

12 januari 2011 15:15

Hallå Eva! Fint halsband, gulligt med dina barns namn då blir man rörd som mamma(jag som gråter för allt just nu, skyller på hormonerna ska ha en knodd i slutet av mars) här på Gotland är det slaskigt och moddigt. Går med vagnen till dagis med sonen som snart blir 2 år, halkigt värre.. Ta vara på dig och din familj...

Trillingmamman

13 januari 2011 12:53

Hej!

Och grattis till barnet i magen! Ja man gråter när man får något så fit eftersom det berör så mycket. Och jag kan inte skylla på graviditet ;-).

Önskar en fin kväll till er alla!


Kramar Eva

 
felicia-mamma till Julie

felicia-mamma till Julie

12 januari 2011 16:17

såg att du också varit på bvc,
där jag bor så gnäller de på att min dotter ( som också heter Julie) har mindre huvud än vad hon ska, men den går ju inte helt neråt, den går i hennes egen kurva tycker jag... åååh...bvc alltså..

http://chickmama.blogg.se

Trillingmamman

13 januari 2011 12:56

Hej!

Fint namn din otter ;-). Ja dessa kurvor önskar man att de inte fanns egentligen. Barn är ju så olika och måste få vara det också. En del växer väl snabbt och en del långsamt. Sen har det med arv att göra också. Mina barn har alltid haft stort huvud i stället. Gabriel föddes med 37 i huvudomfång. Fast då klagade de inte på det. Nu är allt ikapp och inget ser "konstigt" ut heller.

Varmt lycka till. Tror nog din dotter också växer som hon ska :-).

Kramar Eva

 
Ingen bild

Eva N

12 januari 2011 22:30

Vilket fint halsband du fått av din fina vän!!:)
Äkta vänskap växer inte på träd, var rädd om den :-)

Trillingmamman

13 januari 2011 13:04

Ja, jag blev så glad för den ska du veta. Och vänskap skall man alltid vårda ömt :-).

Skickar en varm kram till dig från hela klanen S.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards