Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Trillingmamman - 21 januari 2011 20:20

Ja det här har varit en fullspäckad dag. Gabriel hade sin treårskontroll på BVC i förmiddags. Och eftersom Thomas jobbade så var det bara att packa in alla fem och bege sig. Och den här BVC är så himla bra för lekrummet är stort och det finns mycket leksaker. Rena rama julafton för mina barn som bokstavligen invaderade allt. Kul hade dom och skötsamma var dom också. Alla fick följa med in sen när det var Gabriels tur och det gick ju bra trots allt. Guldstjärna fick han på det man skulle kunna som treåring... ja förutom längden. Han är också kort i rocken. Men det visste jag att dom skulle anmärka på. Hela 91 cm är den busige lille mannen. Tror han överlever ändå.


Sen har min dotter Linn varit på kalas så det blev att åka och handla present, skjutsa dit, laga mat, bada barn, natta barn, hämta Linn. Inga problem att fylla ut tiden här inte. Allt går i ett.


Så denna fredag kommer att avslutas med en film för mig och Thomas. Han sitter nog redan nu och väntar på mig ;-). Och jag tänkte också lägga upp videoklipp på mina små dansande trillingar, i alla fall två av dom. Lucas ville inte vara med denna gång.



 

Alexander med sin sköna egna stil.



 

Isac gillar att använda armarna mycket och rockar på.


Och för att Lucas också skulle få vara med i en filmsnutt så tog jag denna när de hamnade mitt i äkta syskonkärlek mellan varandra.



 

Kan tillägga att jag fick ingripa till slut. Men slutet gott allting gott! Alla änglar sover nu. Och med det önskar jag alla en mysig fredag kväll.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards