Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Trillingmamman - 11 februari 2011 19:19

Den här snön får mer än gärna försvinna nu. Just när man började se barmark komma fram och vårkänslorna smög sig på en... så kommer det här, snö i drivor. Som ett slag med en åra rätt över ansiktet känns det som. Men det är ju bara februari och vad jag vet så har det aldrig varit vår då. Så vad hade jag väntat mig egentligen? Underverk?


Ja snön ställer till det en hel del har jag hört. Även här i Skövde i form av sena avgångar hos SJ. Är ju inte direkt förvånad för vi pratar om aluminiumfolie, även kallad tåg x2000. Försenad med si så där två timmar. Men Linn hade gott sällskap med sin farmor och så vitt jag vet så sitter de på tåget än mot Stockholm. Hoppas resten av resan hem till pappa går bra också.

Tror Stockholm har mer kaos än oss ändå. Här går både plogbilarna och bussarna. Men nu är man bra trött på vintern. Jag vill ut och påta i trädgården. Har ju fyra livs levande jordfräsar som kan göra förarbetet åt mig.


Den här dagen har gått fort, precis som alla andra. Barnen har trots allt varit väldigt goa idag.


  


Här ser ni en hög trillingar.


  


Isac och Lucas älskar att brottas och bråkas...


  


... medan Alexander är som tjuren Ferdinand. Inte lukta på korken men han älskar sina mjukdjur.


I morgon så skall jag och Thomas få lite egentid på kvällen. Vi har nämligen fått barnvakt så vi kan gå på bio. Så mysigt och det ser jag fram mot.


Önskar alla en riktigt mysig fredag!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards