Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Trillingmamman - 18 februari 2011 12:30

Jo Isac fortsatte att kräkas ett par gånger till igår. Närmare bestämt åtta gånger. Kände smått paniken komma, ville verkligen inte att alla skulle bli magsjuka. Om man får bestämma så föredrar jag att alla blir sjuka samtidigt än att det blir ett enda långt och segdraget kräkkalas. Pest eller kolera.

Men nu blev det inget mer. Isac sov hela natten utan någon som helst antydan till att må dåligt. Han vaknade tillsammans med de andra i morse och var jättehungrig. Peppar, peppar än så länge....


Avverkade träningen också medan de sov. Det blev dock "bara" 35 minuter då Julie bestämde sig för att skita ner sig. Och innan det sprider sig till andra föremål så vill man helst ta rätt på skiten. Ingen ursäkt jag använder för att slippa träna. Är mer taggad än vanligt. Kanske beror det på att jag har anmält mig till stegtävlingen på mitt jobb med start den 28:e februari. Gillar utmaningar. Ska bli spännande och göra detta i en månad. Och det skadar ju inte att vara lite förberedd. Vissa program har så att man kan omvandla cykeltur eller ett styrketräningspass till steg. Hoppas detta program har det med, väntar på posten så snart vet jag. Så kära arbetskamrater.. se upp ;-).



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards