Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Trillingmamman - 9 mars 2011 18:47

Det blev ett långdraget skruvande idag av resterande åtta stolarna som var kvar. Barnen krävde sitt och det blev en del stopp, pauser, matande, blöjbyte mellan varven. Vilket gjorde att det drog ut på tiden naturligtvis. Men nu är allt klart med projekt matsalsbord med stolar.


Och här är resultatet....


  


Och från en annan vinkel...


  




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 9 mars 2011 07:37

Gårdagen började inte med ett leende direkt. Barnen är så hostiga och snoriga så det tar verkligen på deras krafter. De äter inte speciellt mycket heller så orken är lika med noll. Så jag kände verkligen för att gräva ner mig då det var lite andra motgångar på det privata planet med.

Men jag fick ett telefonsamtal som gjorde att jag blev på gott humör igen. Stolarna som jag beställde för en och en halv vecka sedan har kommit. Här ska fixas, skruvas och göra fint. Sen är faktiskt matbordet klart. Det ena föder det andra så jag har planer för lilla matbordet i köket med. Färgen som den har skall göras om i samma som den andra. Har ju lite tid att slå ihjäl på kvällarna.


Började som sagt att skruva redan igår men avbröt för att få lite utlopp för aggressioner. Cyklade i en timme och körde sedan ett styrketräningspass. Väl behövligt!


Återkommer med bilder sen när allt är klart vilket borde vara idag. Solen skiner och jag är ändå på gott humör. Fast barnen är lika dåliga idag som igår. Bara att rida ut....



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards