Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Trillingmamman - 11 mars 2011 09:12

Först så vill jag säga TACK till alla fina kommentarer till föregående inlägg! Det värmer gott...


  


Igår skulle jag ha börjat med lilla bordet i köket men av olika anledningar så blev det inte så. Så här ser bordet ut i dagsläget.


  


Stolarna från vardagsrummet fick ta plats här i stället. Men färgen är ju inte riktigt samma så där av planerna att måla om det. Vet ännu inte om jag gör det ikväll, under helgen eller nästa vecka. Tiden får utvisa helt enkelt. Återkommer dock när resultatet är klart.


Grabbarna är fortfarande förkylda och det är inga glada miner alls här hemma. Själv har jag också åkt på en släng av någonting. Observera "släng" för någon måste ju ta hand om allt och har inte riktigt tiden att ligga sjuk.


  


Thomas tappade lite russin på golvet och det gjorde pojkarna glada i alla fall.


  


Isac passade på att fylla munnen full.


  


Alexander helt överlycklig.


  


Inte bara russin som åkte in i munnen på Lucas. Borrmaskinsmassaker...


  


Gabriel var nog den enda som hade gott humör hela dagen. Vi hade lite bollkrig som muntrade upp båda två.

Lite ärenden på stan blev det också. Lämnade in min mobil för tredje gången och nu hoppas jag på att få ett tillgodokvitto så jag kan byta den. Den här gången var jag mer beslutsam om att jag behövde en telefon som fungerade. Inte en som jag ska laga hela tiden. Så vi får se vad Sony Ericssons lilla "jury" på supporten beslutar. Domen kommer om ett par dagar.


I övrigt så har veckan inte varit den bästa. Det har inget med barnen att göra eller att de är sjuka. Många gånger så är barns beteende mer klokare än vuxna. Kommer att skriva om det men känner inte att jag kan det mentalt just nu. Besvikelser sköljer över en och jag måste få smälta det först. Annars hittar jag inte orden....

Men det ska inte få förstöra min helg.


Så det blir nog slipa ikväll ändå skulle jag tro, behöver få utlopp för lite inre aggressioner. En lång promenad också då jag ska följa min dotter till tåget. Pappahelg väntas och jag hoppas att hon får det riktigt mysigt!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards