Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 13 mars 2011

Av Trillingmamman - 13 mars 2011 20:03

Kan säga att jag är skapligt mör idag. Det har blivit en hel del promenerande och fram till nu så har jag över 24000 steg. Passade på nu medan Thomas är hemma för i morgon är det en ny arbetsvecka för hans del och då blir det lite svårare att få ihop så många steg. Då blir det mer cykling och styrketräning i stället för min del.


Kvar har jag att lacka bordet ett lager, men det går hyfsat fort så jag hinner med att vila med datorn i knät en stund och blogga lite. Har även googlat en del då jag är ute efter att hitta färg och/eller lack till att måla terrakottakrukor. Beställde två kataloger, en från Panduro och en från CCHobby.

Känner att pysselfingrarna kommer fram lite nu när våren snart är här. Barnen ska få måla varsin kruka tänkte jag och plantera blommor i sen när det blir varmare. Tänkte också måla krukor att ha kryddor i också. Sen har jag ett beställningsjobb till min make om en stor blomlåda att bygga ihop. Där i tänkte jag odla lite smått och gott ätbart.


Det är ju underbart att ha en trädgård. Sen är bara frågan hur mycket man får ha ifred för de små hulliganera. Men blommor kommer det att bli då jag älskar att plantera och experimentera med nytt. Kul ska det bli och jag ser verkligen fram mot det. Kom nu solen och bort med snön, mera plusgrader hit.


Ja nu kallar plikten om jag inte ska stå i natt och lacka. Så ha en skön söndag...



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva



Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards