Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Trillingmamman - 16 mars 2011 19:01

Ja lite vår har det ändå varit idag. Om inte annat så finns känslorna där inombords. Solen har lyst som bara den idag över Skövde och jag kan inget annat än säga att det spritter i kroppen på en. Tror även barnen känner av det också. När man går ut så är dom som kalvar på grönbete. Dom har skitkul, springer åt alla håll, gräver i allt och leker med allt. Kul och se faktiskt. Kameran åkte fram i högsta hugg.


  


Leksakerna åkte fram och användes flitigt av trillingarna. Nästan så att det blev sorkhål efter deras grävande.


  


Även Gabriel hade kul och grävde duktigt han med.


  


Förstår ni när man kan öppna upp överallt, solen skiner på en och man sitter där med sin kaffekopp och njuter. Solen skiner på huset idag.....


  


Julie sov så gott i den friska luften medan de andra lekte på länge ute. Själv njöt jag av solen och av glada barn. Linn lekte hemma hos en kompis.


  


Sen var det dags att gå in och pojkarna fick lite russin för att hålla blodsockret i schack innan maten.


  


Alexander och Isac sitter så fint.


  


Detta kort tog jag igår kväll och tyckte bara att det var så mysigt med tjejerna ihop.


  


Och en glad Julie ikväll. Hon skrattade gott där hon låg på golvet, vårkänslor där med kanske!?


Ja nu sover nästan alla, bara Linn kvar. Sen är det min tid. Och gissa vad jag ska göra!!? Känner mig lite som ett barn på julafton.....


  


... och jag säger bara en sak Wiiiiiiiiiiii!!!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 16 mars 2011 08:15

Nu står lilla matbordet klart efter ett par dagars lackande och slipande. Så här blev resultatet.


  


Matchar mycket bättre. Är nöjd över resultatet!




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards