Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 25 mars 2011

Av Trillingmamman - 25 mars 2011 19:41

Lite otakt med barnens vila blev det idag så halva dagen gick innan vi tog oss ut. En vaknade 11.30 och två klockan 14.00 Så när de sista hade ätit sin lunch var klockan närmare tre innan vi kom ut, men så var vi ute till fem också. Inte lika varmt idag men ändå sol.


Hämtade min telefon idag som varit på "lagning". Och enligt dem så var de inget fel på den. Så man blir ju heligt förbannad. Ja enligt dom så testade dom i flera dagar, dvs tre för jag får ju sms när den kommer in till verkstaden. Och sen har jag den två veckor och under tiden så hoppar den till och från hela tiden. Sätt i SIM-kort står det på displayen. Den fryser så jag inte kan göra ett skit med tangenterna. Det kallar inte jag en fungerande telefon. Så om ett tag så lär det bli verkstaden igen för jag tänker inte ge mig....


På kvällen här så gick brandlarmet igång helt plötsligt. Både jag och Thomas såg ut som levande frågetecken. Det luktade ju inte bränt någonstans eller synlig eldsvåda. Till slut så var Thomas tvungen att ta ner den för att få tyst på den. Och då kom lukten av bränt emot oss. Det var självaste brandvarnaren som var kortsluten och på väg att ryka upp. Det känns ju tryggt....


En härlig sprängande huvudvärk har förföljt mig hela dagen och jag tror att jag gjort allt för att råda bot på det. Men inget har riktigt hjälpt bara lindrat en stund. Tror det mer är stressrelaterat och förhoppningsvis så försvinner det efter en "god" natts sömn.

Nu väntas film, förtext och eftertext brukar vara en bra avslutning på fredagkvällarna. I morgon blir det äventyr igen.


Ha en underbar kväll!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards