Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Trillingmamman - 5 maj 2011 07:28

Att ett år kan gå så fort. Tyckte det var igår jag startade bloggen. Men det var ett helt år sedan. Vilken resa och vilken fortsatt resa dessutom, för slut är det inte på mitt skrivande. Och ni som läser och kommenterar ger mig ännu mer inspiration till att skriva, TACK!

Resan slutar inte utan kommer att fortsätta med nya äventyr, överraskningar och annat skoj från oss här. Vi får se vad framtiden har i sitt sköte.


FamiljenXL:s blogg blir 1 år !


Idag väntar vi besök och redan nu på förmiddagen så ska vi hämta min bror och hans tjej. Räknar ner, bara två timmar kvar. Har lite barn att ta hand om först. En ska till skolan och fem ska kläs på, byta blöjor och in i bilen. Vilket tar sin lilla tid. Men självklart så hinner jag med en kopp kaffe till. Vaknade tidigt, redan före fem, så den första koppen tog jag i lugn och ro för en gång skull. Behöver dock en kopp till känner jag, även om den är i sällskap med ett gäng glada barn.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards