Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Trillingmamman - 9 maj 2011 19:56

Lite efterdyningar av förkylningen härjar fortfarande. Men bra mycket bättre hos de flesta av oss. Jag mår topp igen och jag är som sagt sällan länge sjuk. Och ut gick vi ändå eftersom barnen var duktigt rastlösa efter vilan. Det behövdes hoppa, studsa, cykla, springa, jaga, kasta boll och annat. Och en elva under näsan hindrade dem inte. Själv stod jag och lapade lite sol.


Idag åkte Anders och Åsa hem på eftermiddagen. Allt återgår till det normala igen... nåja nästan. Det har varit mycket trevligt med sällskap i ett par dagar och trots att de inte har behövt så har de hjälpt oss massor.


Har också fått en del städning gjort här på kvällskvisten med. Börjar jag på ett ställe så har jag svårt att avsluta. Följde handavtrycken längs dörrar och väggar som mina barn har lämnat så fint. Tyckte ändå det var dags att ta itu med det. Kändes skönt när det mesta var borta och att orken har kommit tillbaka igen. Bäst att passa på då. Nu har jag lämnat trasan åt sidan för en stund här vid bloggen. Ska också unna mig tid framför tv:n.


I morgon väntas en ny dag. Och det är en dag jag ser fram mot.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva






Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards