Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

När trollmor....

Av Trillingmamman - 13 maj 2011 10:01

... lagt sina elva små troll. Så kan det se ut så här...... med Thomas som självaste trollmor.


 

Nu fungerade det inte riktigt men bilden var så mysig med Thomas och alla trillingarna på, över och bredvid. Endast Thomas sov, eller försökte i alla fall.


Fick också en bild på pojkarna när de invaderade bilen härom dagen. Pojkar och bilar säger jag bara.


 

Alla tre vill köra stora bilen. Hålla i ratten och ändra på alla inställningar genom att dra i spakar och trycka på knappar.


Försökte ladda upp ett videoklipp också på Gabriel men nätverket är inte riktigt med idag tyvärr. Så jag tar det vid ett senare tillfälle. Kan filma med den nya mobilen och det blir helt okej resultat. Men dongeln och masten är inte kompatibla.


Det som står på schemat idag är fotosafari. Ska ta 50 bilder så vi får se vad jag kan åstadkomma. Nu väntas kaffe för min del och sen kan jag ta itu med allt annat.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


 
 
Ingen bild

Madde

13 maj 2011 10:30

Vill börja med att önska Er en TREVLIG helg!!!

Härliga bilder på barnen.... Din man njuter nog till 110% å ha barnen runt sig/på sig...

Vart skulle pojkarna åka??? Eller vilja de bar fly hemmet =)
Tänk att det skall vara så roligt att "köra" bil...

Är det något speciellt som du har fotosafari för??
Tänkte eftersom det var just 50 bilder du skulle ta..... I vilket fall önskar jag dig Lycka Till!!!

Massor av Kramar

Trillingmamman

14 maj 2011 08:52

Ååååh hej :-)!

Ja min make njuter nog för fulla muggar ;-).

Pojkarna älskar att åka i den stora bilen eftersom det är en V8 i. Musik för öronen hahaha. Tror det blev en tripp till stan för och äta glass ;-).. eller dit näsan pekade.

Jag brukar ta med kameran när jag åker iväg eller bara runt. Thomas brukar då säga att jag ska ta minst 50 bilder.. inget måste. Men det blev bara 22 stycken. Ska lägga upp några på bloggen lite senare ;-).


Kramar i massor och ha en underbar helg!

 
Bettan

Bettan

13 maj 2011 10:36

Skön bild på Trollpappan =) Trevlig Helg på er =)

http://www.djurstrom2.blogspot.com

Trillingmamman

14 maj 2011 08:53

Ha ha ha.. ja han med störst svans också ;-). Nog njöt han allt.

Ha en underbar helg!!


Kramar Eva

 
Ingen bild

Johanna

13 maj 2011 21:05

Finns nog inget mina tjejer älskar så mycket som bilar ;)

Trillingmamman

14 maj 2011 08:54

Ja visst är det härligt med en trio som jublar när man ska åka bil :-). Mina springer in i bilen.

Ha en underbar helg!!

Kramar Eva

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards