Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Trillingmamman - 25 maj 2011 09:20

Vädret var lite lustigt igår, eller rättare sagt så är vädret ganska lustigt i Skövde över huvud taget. Det är antingen eller. Det blåste ganska mycket och sen började morgonen med regn. Efter en liten stund så tittade solen fram så jag började förbereda barnen för att gå ut. Då kommer det helt plötsligt regn igen, när det nyss var klarblå himmel för en stund. Molnen måste ha färdats i rakethastighet. Så där höll det på ett bra tag. Till slut så gick vi ut änså. Och givetvis så kom det regn, igen.


 

En mysig morgon med pojkarna på rad.


 

Vi tog en ritstund också i väntan på att solen skulle titta fram. Har markerat med en pil på en fläck som finns på våran vägg. Denna fläck är av Gabriel. Han skulle en morgon bre en smörgås och satt ungefär där jag tar kortet. Mitt emot där Isac sitter så satt Thomas vid det tillfället. Och på något sätt så hoppade smöret från smörkniven, över Thomas och landade på väggen. En klick med Bregott har lämnat sitt avtryck.


 

Det var inte så länge sen jag satte mina röda solroser och titta så snabbt de har vuxit på ett par dagar. Här knakar det minsann. Det var fem från början tills Isac satte klorna i en, så nu är det bara fyra kvar. Hoppas att jag får behålla dem alla.


Är fortfarande trött idag och ska ta en lugnare dag. Behöver samla lite krafter tills i morgon. Thomas åker iväg och jag är ensam med barnen fram till lördag.

Så nu ska jag ladda en panna kaffe till här. Återkommer med mera senare.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards