Trillingmamma och sjubarnsmor

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

En het och svalkande dag

Av Trillingmamman - 31 maj 2011 19:30

En riktigt het sommardag var det idag, och njutningen var hög på oss alla. Termometern visade minst 25 grader. Och vad passade inte mindre än en pool till barnen.


 

Barnen fullkomligt älskade att bada i den.


 

Isac for fram som en raket i poolen. Slängde sig över kanten, i vattnet och under vattnet.


 

Gabriel var inte sämre han. En riktig buse i badet som lär brorsorna allt han kan. Både Isac och Lucas tog efter.


    

Sen har vi en liten Alexander som inte är lika tuff som dom andra. En liten tjuren Ferdinand över honom. Fast här sitter han inte under korkeken direkt och luktar på blommorna.


Nu är det den roliga dagen på månaden när man ska betala räkningarna så det blir kvällens "att göra". Sen blir det nog i säng tidigt. I morgon skall jag köra en vända till Stockholm för att lämna Linn, och sen åker vi till Mirka och Peter. Det blir att övernatta där och det ser vi fram mot. Gabriel har nu tjatat halva kvällen att vi ska åka. Men han lyckades till slut somna.


Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




 
 
Ingen bild

Madde

1 juni 2011 07:36

God Morgon!!!
Var in å läste igår men fick inte fram bilderna meen tänkte tar det imorgon meen får ju inte fram de idag heller =((
Kan tänka mig att det är JÄTTE mysiga kort som vanligt.....
Vi hade kanon väder mot efter middagen igår meen så satt vi ute å fikade å då började det blåsa å då menar jag blåsa och ös regna..... Meen efter inom en timme var det över..... Konstig vder titt som tätt nu för tiden....
Njut nu av ditt besök hos Mirka med familj....
Håller tummarna att bilresa flyter utan missöden....

HA UNDERBARA dagar nu å NJUT!!!

Kramar i massor

Trillingmamman

1 juni 2011 10:17

Hallå hallå :-)...

Min mamma hade samma problem... undrar vad det var. Gick in och uppdaterade inlägget. Sen kunde jag se bilderna. Hoppas att du kan göra det nu också!

Ha en underbar dag!!


Kramar Eva

 
Ingen bild

Sofia

1 juni 2011 12:02

Älskade Eva.
Jag ser bilderna och de är helt underbara! Ses vi nästa vecka?

Trillingmamman

1 juni 2011 14:42

Åh goa Sofia!!

Dessvärre så kommer inte jag och barnen, bara Thomas.
Ska ringa dig senare idag eller i morgon så kan vi prata. Vill inte skriva här.


Massor med kramar från oss alla

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Trillingmamman - 29 augusti 2016 08:29


Sitter och njuter på balkongen. Det är över 20 grader. Ska verkligen njuta nu av sista dagen. Sola lite till, handla lite och bara vara. Det är så fridfullt. Saknar de små barnen och på ett sätt ska det bli skönt och komma hem till det normala ...

Av Trillingmamman - 26 augusti 2016 19:32

Ja det blev semester i år, kanske inte flera veckor men ack så skönt. Det bar i alla fall mot varmare breddgrader. Hej igen Zakynthos. Tredje gången jag är här. Älskar detta ställe, så fridfullt. Tog med mig min äldsta dotter denna gång. Har bestämt...

Av Trillingmamman - 22 augusti 2016 15:54


Så kom den här dagen man sett fram mot på mycket länge. En liten minisemester med min äldsta dotter. Nu sitter vi och tar en gofika på stationen. Vi ska snart bege oss till Göteborg och Landvetter. I morgon bitti tidigt bär det av mot varmare br...

Av Trillingmamman - 12 augusti 2016 20:34

Det är nästan så jag har glömt hur det är att blogga, har inte haft tid eller lust. Det har varit många nya intryck. Kan tala om att jag klarade mig. Fick mitt legitimation och är nu sjuksköterska. Är också anställd på kliniskt basår som man nu m...

Av Trillingmamman - 22 januari 2016 21:34

Hoppsan, nu har det gått ett tag igen sen jag skrev. Inte meningen, har haft fullt upp bara. Allt flyter på kan man säga. Känner mig stark. Och glad. Det var länge sen jag kände så här faktiskt. Nu finns det många orsaker till varför men en stor a...

Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards