Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Trillingmamman - 1 juni 2011 13:36

En liten slöarförmiddag blev det. Ska snart packa för att ha allt redo när vi ska åka i eftermiddag. Känner mig otroligt lat men det har varit skönt också måste jag säga. Barnen sköter sig fint, leker och har jättekul och jag har fått gjort det jag behövt göra.

Ska snart ta ut dem så de får springa av sig ute. Har en Alexander som sover fortfarande, han orkade inte riktigt hela vägen idag. Bara han som ska äta sen är alla redo. Och det är inte så mycket jag behöver packa heller då det bara är Gabriel jag har med mig. Linn sköter sin väska som hon ska ha till sin pappa. Hon kommer när som helst lilla tjejen med från skolan. Denna helg blir också lite längre hos pappa eftersom det är ett par lovdagar extra. Tror hon längtar riktigt mycket till sommarlovet också som är snart. Då blir det en hel del lata, roliga och soliga dagar med pappa och farmor.


Vi har väl också lite planer för sommaren som vi diskuterar. Och jag hoppas att vi kan genomföra en del av det. Mer om det kommer framöver givetvis. Fortfarande i planerarstadiet och lite sent ute. Men hända saker kommer det definitivt att göra.


Ja i eftermiddag bär det iväg till Stockholm. Har ett par ärenden och besök att göra under två dagar. Och jag ser verkligen fram mot det! Första stoppet blir hos Mirka och Peter, syns ikväll!


Nu ska jag ta tag i lite så det blir gjort. Vet att eftermiddagen kommer att rassla iväg snabbt. Och eftersom jag inte tittar så är barnen snabbt framme och gör hyss som vanligt. Och nu är det tyst där ute....



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva




Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards