Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Trillingmamman - 18 juni 2011 19:21

Ja nu är det officiellt även om det fortfarande är i ett väldigt tidigt stadium. Det går inte att hålla det hemligt för vet en så blir det så att det sprids vidare som en löpeld och andra undrar varför man inte sagt något osv osv... Så lika bra att ta alla på en gång så vet man att alla har blivit ihågkommen och informerade.


Dessutom vet ju alla att de första veckorna är riskfyllda och att det inte finns garantier för att det går hela vägen. Men nu tänker jag inte tänka så utan vi hoppas på det bästa. Ja, vi väntar tillökning igen. Har varit ganska trött också och skrivit om det en hel del, det finns alltså en naturlig förklaring till det. Mår annars toppen.

Kroppen är också fantastisk som kommer ihåg allt så det ser redan ut som om jag är i fjärde månaden eller något. Det går inte att dölja det heller utan att folk kommenterar. Grannen kom på mig...


Elaka påhoppningar och kommentarer undanbedes vänligt men bestämt. Barnet är planerat och välkommet. Jag lämnar kommentarerfältet öppet. 





babies




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards