Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Trillingmamman - 23 juni 2011 14:55

Idag så var det ultraljudet jag hade inbokat på morgonen, känns skönt att ha det gjort. Är så lättad inombords också eftersom det hängde över mig lite. Allt såg bra ut och det är en liten där inne, är i vecka 7+2. Nu är det bara att vänta alla dessa veckor fram till bf. Kommer att få en bokad tid för kejsarsnitt och jag tippar på att det blir i slutet på januari eller i början på februari 2012. Det slår mig plötsligt att jag har då sex barn under 4 år, eller ja Gabriel blir fyra precis i januari. Linn blir 9 år i november, så sju barn totalt.


Vi har varit ute ganska mycket jag och barnen idag så de fick röja fritt samt leka av sig. Riktigt skönt var det med sol och moln. Inget regn som igår. Så de behövde verkligen leka av sig. Kul har vi haft och än är inte dagen slut.

Kommer dock ha en hel del att göra ikväll då vi ska åka tidigt i morgon bitti. Det kommer att bli en fullspäckad helg men så mysigt att träffa släkt och vänner igen. Och att alla barnen får komma med också, så himla roligt. Kommer att ladda kameran för att ta nya foton för det blir midsommarfirande, bröllop, vänner och nya vyer.


Nu ska jag ta tag i middagen här snart. Innan kaoset börjar!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards