Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av Trillingmamman - 4 juli 2011 13:01

Idag har jag varit riktigt trött så det blev sova en vända till på förmiddagen. Passade på medan Thomas var hemma. Var uppe så sent igår så jag har själv orsakat denna trötthet den här gången. Men jag fastnade i en dokumentär om bandet Motörhead som höll på till halv ett. Kunde inte slita mig. Ja men jag fick sova ikapp lite i alla fall och resten får jag ta sen ikväll när barnen har somnat. Så jag klagar inte.


Det gick också bra att mms-blogga med. Vad skönt, då vet jag att det fungerar. Undrar om det går att skriva inlägg med videoklipp också? Måste testa vid något tillfälle.


Har fått lite nytta gjort ändå trots sovandet. Har bokat om tiden för inskrivning på mödravården och kommer inte att komma dit förrän i mitten på augusti. Det gör mig inget alls, har ju varit med förr så man vet hur det går till. Etta, kryss, tvåa... check... stämpel okej. Och jag mår bra så det finns ingen anledning till att rusa dit på en gång heller. Har också fått tid för trippeltestet och rutinultraljudet. Allt i augusti. En bra månad med andra ord. Fyller år då med och sen blir det en kryssning även mot slutet av månaden, kan inte bli bättre! Klagar absolut inte, men innan det så ska jag njuta av sommaren så mycket det bara går. Och hitta på saker med barnen.


Thomas tog lite bilder igår och hans kameravinkel är ganska intressant. Bilderna blir lite roliga och ganska så intressanta ibland.


 

Julie leker på golvet så fint. Och så klart så ler hon, som alltid. Ja inte många dagar kvar tills hon blir ett år.


 

Gabriel i toppform som ni ser. Här busar han med pappa samtidigt som en del bilder tas. Lite kul bild.


Idag blir det en lugn dag på schemat. Ska se om jag även kan packa min väska ikväll också, i alla fall delar av den. Det mesta är gjort redan så i princip så ska det bara vara att köra iväg.


Nu ska vi äta lite fika här för barnen har tydligen redan försett sig. Och det innebär då att jag snabbt måste sluta så inte hela förrådet töms.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards