Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Trillingmamman - 13 juli 2011 19:25

Meningen var ju att jag skulle ägna tiden idag till att ordna med alla foton från Power meet. Jag kom så långt att dom är överförda från kameran till datorn, men sen tog det stopp. Det har gått i ett idag och kvällen slutade med att vi klippte pojkarna så det tog sin lilla tid. Inte populärt men nödvändigt.


Klockan är i och för sig "bara" halv åtta men jag vet att det tar minst ett par timmar att kolla igenom, redigera och sen lägga upp. Och det känns som att ikväll inte är rätt tid för det. Mina krafter är slut, mer än vanligt. Så jag gör ett nytt försök i morgon.


Har precis varit iväg och hyrt film, handlat lite gott och ska snart lägga upp benen så högt jag kan. Först ska jag sätta en liten fejk-tatuering på Gabriel. Hittade lite dödskallar och pirater. Han står och steppar här bredvid.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards