Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Trillingmamman - 14 juli 2011 20:15

Nu äntligen så har jag blivit klar med bilderna från Power meet Västerås. Så här kommer dom.



Vi hittade en plats eftersom vi var ute i god tid, ett par timmar senare så hade man inte lika mycket tur. Här bygger vi partytältet.

  


Fin bil...

  


Precis som den här bilen. Den färgen gillar jag skapt. Lite synd att kofångarna är lackade för krom är som sagt väldigt snyggt också.

 


Raggarsvansen är med på en tur.

  


En klar favorit bland bilarna. Ni som sett filmen vet vad jag pratar om. Dock är denna en cab.

  


Väldigt populärt med den här rostiga ytan och sen kromat. Lite häftigt faktiskt.

  


Detta var helt nytt för mig att se och det finns inte många kvar i världen, tror närmare nio stycken. Ursprunget var tolv.

  


Det här vädret saknar jag, likaså temperaturen.

  


Thomas och jag på Hälla för att kolla lite racing.

 


Det var en massa poliser på plats och alla vet att det är förbjudet att lägga en burn out. Den här killen kom ju med en passande bil och alla började slänga in pengarna för böter, bara han gjorde det. Lite kul.

  


Ja allt har sitt slut och även bilträffen. Men nästa år bär det av igen vill jag lova.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva 


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards