Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Trillingmamman - 15 juli 2011 13:26

När temperaturen står på under femton grader och det regnar massor så ler man inte längre, i alla fall inte jag. Höstväder mitt i sommaren känns det som.


Det finns saker att göra inomhus ändå och det är vad vi har ägnat oss åt. Ikväll får vi besök av Thomas morbror Kjell-Ove och hans fru Annica. Så städat har vi gjort, eller jag rättare sagt. Även betat av tvätthögen som är ett riktigt tråkigt jobb men måste göras. Och är det trist väder ute så är det ett ypperligt tillfälle att göra det också. Har handlingen kvar men skall först leta lite recept på nätet.


En ganska tråkig dag än så länge men barnen är glada och leker. Vi klippte dem här om dagen och de blev så fina i håret.


 

Gabriel på sitt bästa humör.


 

Lucas ser nu verkligen ut som en vilde, han är inte bara en.


 

Alexander ger mig arga blicken. Eller försöker....


 

Thomas passade på att sätta tatueringar på de sista grabbarna med som blev så avundsjuka på Gabriel. Allt frid och fröjd.


Nu kallar barnen på mig här och det är nog dags för en blodsockerhöjande fika eller nåt. Sen är det bara att invänta gästerna!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards