Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Trillingmamman - 18 juli 2011 20:36

En riktigt lugn dag har det varit. Väldigt skönt för jag känner mig skapligt mör och trött fortfarande. Har med andra ord inte gjort mycket alls. Och jag har varit själv med barnen också störe delen av dagen.

Barnen har också skött sig i stort sett hela dagen. Inga större incidenter och allt har flutit på som det ska. Absolut inga problem. Det var mer mot kvällen som tandagnisslan kom vilket är fullt naturligt då tröttheten kommer. Men nu sover alla i sina sängar. Även jag somnade till en stund.

Så här trött har jag aldrig känt mig förr, inte heller pga graviditeter. Hoppas att det försvinner snart. Tips någon på hur jag ska råda bot på det? För sova mer verkar inte riktigt hjälpa.

Får se om en dusch kan göra lite underverk. I morgon går jag in i vecka 12 och det borde släppa lite nu tycker man. Eller har jag glömt hur det egentligen var de andra gångerna jag varit gravid? Minns bara inte att jag var så här trött, extremt är det kan jag säga. Skulle kunna somna stående. Somna klockan sju, inga problem.


Fick ett samtal av Annica igår som gjorde mig glad. Hon hade hittat ytterligare två böcker ur samma serie som de jag fick i helgen. Så nu har jag hela uppsättningen. Här ska bakas och lagas mat! Älskar sådant. TACK Annica.


Det blir ett kort inlägg idag men dusch och säng kallar verkligen på mig. Ska drömma om sol och lite varmare väder.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards