Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av Trillingmamman - 19 juli 2011 20:52

 

Ja nu har jag lekt lite med Photoshop Elements igen och jag blir bara mer och mer sugen på att köpa det. Man kan göra kalendrar, fotoböcker, gratulationskort plus mycket mer. Utbudet är så mycket mer än i picnik, även om jag ändå är nöjd med det programmet hittils. Men vad man kan skapa så mycket mer i Photoshop ( drömmer mig bort lite till ). Testversionen går ut om två dagar så nu ska jag leka lite till.


Godnatt mina vänner!



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Av Trillingmamman - 19 juli 2011 18:42

Här kommer lite bilder från resan igår som Thomas och Gabriel gjorde. De var även förbi vännerna Thomas och Mia. Lite kläder till Tindra skulle lämnas och en hel del kläder och saker fick vi också tillbaka, TACK så hjärtligt! Barnen slåss om leksakerna som bara den. Kläderna kommer garanterat till användning.


 

Gabriel kör ett litet lopp när Thomas pausar för att sträcka på benen. Bilresa kan göra en lite stel.


 

Även en måltid på Mc Donalds gick ner. Hungrig blir man när man åker bil.


 

Solnedgång och resans slut.


Annars har jag ägnat dagen mest åt tvätt och rensat garderoberna hos trillingarna, Gabriel och Julie. Ja så långt jag fick göra det det vill säga. Tydligen så var jag på rymmen....

Men i stort sett så är jag klar med allt, bara ta rätt på det som ligger löst och som ska vidare eller sparas.


Ute har jag varit med men inte gjort några större utsvävningar dock. Handlade lite och hade med mig de minsta till affären. Sen har det bara varit runt kvarteret. Vädret var ju inte så spännande direkt utan det kom störtskur titt som tätt. Även åskan behagade komma med. Trist väder verkligen. Undrar vad som hände med sommaren egentligen och det är ju bara juli månad. Och skitväder....


Ikväll ska jag bara ägna tid åt mig själv. Ta ett bad eller en lång dusch. Läsa en bok, ja varför inte!? Fortsätter med resterande "arbete" med garderoberna i morgon. Har kört slut på mig själv idag med allt tvättande, rensande och måsten hit och dit. Så det blev ett tidigt bloggande. Men även det är min terapi så man kan säga att jag har tjuvstartat och efter det här fortsätter med det andra.




Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Skapa flashcards