Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 23 augusti 2011

Av Trillingmamman - 23 augusti 2011 21:18

Det blir inte alltid som man planerar. Hade tänkt att måla lådbil idag men färgen var slut i affären. Just den färgen som jag skulle ha med det artikelnumret. Men den kommer in om en vecka. Så bara att hålla ut ett tag till då.

Men solsken var det så jag tänkte ta med alla barnen ut. Visade sig dock att hälften var hängiga och något förkylda så det blev bara Gabriel och Isac till en början som hängde på den idén. De andra vilade en stund. Ja och kort därefter så ville de andra in med. Gabriel tyckte efter en timme att han hade fått nog som han själv sa. Så det blev att gå in igen för Isac ville inte heller vara ute. Jaha....


Efter ytterligare en stund så vaknade alla till liv så jag fyllde dem med mellanmål och lite energi. Först då fick jag med alla ut en stund, även om det inte varade så länge. Lite frisk luft till små trötta och förkylda killar behövdes en sådan här dag.


Promenaden jag tog ikväll var allt annat än behaglig. Visst var det skönt men det börjar kännas nu att man växer på alla sätt och vis. Och här är det mycket backar så ja man blir trött fort som gravid. Orken är inte riktigt detsamma. Men ut och promenera ska jag, bara det att det tar sin lilla tid nu mera.


Alla sover och jag ska lägga benen i högt läge nu och vila så mycket jag kan. I morgon är en ny dag.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards