Trillingmamma och sjubarnsmor

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Trillingmamman - 30 augusti 2011 09:13

Jag tror hösten är här på riktigt. Har sett en del gula löv falla också. Vädret är i alla fall höstlikt. Regn, rusk, blåsigt och kallt. Vet inte riktigt vad jag ska tycka just nu. Avskyr kyla men det är vackert med alla dess färger, ingen kan säga annat.


Dagen bjuder på tandläkarbesök nu vid elva. Lilla Julie har blivit kallad. Bara att packa in alla i bilen och bege sig dit. Det har gått bra förr och jag tror att det ska gå bra nu också. Är inte orolig. Tråkigt bara att det är så tråkigt väder. Men regnkläder finns så det får bli en sväng ute sen ändå efter det besöket och lite lunch. Har lite att göra i trädgården om inte annat. Ogräs kan rensas i rabatterna, sommarblommorna ska bort och krukorna tömmas inför vintern. Borde också beskära äppelträdet med. Jämna till häcken lite. Det finns alltid att göra. Så helt sysslolös är jag inte.


Nu måste jag fixa i ordning mig och alla barnen efter morgonfikat här. Återkommer senare.



Tack för att ni läser! Vid tangenterna/Eva


Mamman i FamiljenXL


Trillingmamma och sjubarnsmor. Studerande. Välkommen hit!

/Eva S

Datum och månad

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Vill du söka?

Är du nyfiken på mer?

169 besvarade frågor

Tidigare år

Och klockan är nu...

På gång eller bara skrivklåda

Twitter

Träningsresultat

Senast skrivet av mig

Bloggar som jag följer

Andra sidor jag besöker

Äldre bloggar

RSS

FamiljenXL via Facebook

Översättning till annat språk

Besökare från andra länder

Free counters!

Statistik över besökare här

Blogg


Ovido - Quiz & Flashcards